Home » » Günah Defteri – 1981 – Banu Alkan – Gökhan Güney

Günah Defteri – 1981 – Banu Alkan – Gökhan Güney


İlgili resim




Güney Banu Alkan ve Neriman Köksal bende bu filmin bir hatirasi var ben o dönem yıl ani öldürseler filimin ışık yönetmenliğini yapıyorum yılani öldürseler Adana osmanyede çekiliyor bu filmde Antakyede Dış çekim olduğu zaman bu filmin ışıklarini yapardim türkan şoray bana şaka olarak turgut sen bizden fazla para kazanıyorsun rahmetli yaman okay bana derdiki kazandiğin parayi baylaşalim derdi Mekani Cennet olsun O zaman türk sinemasinda insanlarin değeri vardi Rahmetli Osman abiyle ve iyi ekipler çalişirdi beni bilen bilir ben hiç kimseye yalakalık yapmam bana iş verselerde vermeselerde hiç umrumda değil yazık oldu türksinemasına işi bilen sinamacılarına bu film o dönemde sinemalarda iş yapan filmlerden biridir bir sinema ustasi OSMAN F,SEDEN.

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

2017 yılının komedi filmi vizyonda Recep ivedik 5 full izle sitemizden donmadan izleyebilirsiniz. full hd film izle full film izle
 
Copyright © 2017 Full HD Film izle
Distributed By Yeni Filmler izle